Tuesday, August 11, 2015


Drömhandväskan med stort D.
Den stod på Åhléns och bara väntade på mig.
Äkta skinn, lagom stor och väldigt fin.


Stina går runt och smågnäller i lägenheten.
Hon plockar upp en leksak men slänger snart ner den igen.
Gnäller lite till, provar en ny leksak och kastar iväg den också.
Jag förstår inte vad hon vill och lyfter upp henne i famnen.
Hon gosar in sig, lägger huvudet på min axel och borrar in sitt lilla ansikte i min hals.
Hela ettårskroppen slappnar av.
Hon ville bara ha lite närhet.



Jag var med i en tävling hos Beatrice för några veckor sen och jag vann! Hurra för mig! Och tack Beatrice!


Hejdå säger jag till blogger,
och Hej! till wordpress!

Här hittar ni min nya blogg, följ med mig!
Och alla ni fina som länkar till mig från er blogg eller har mig på bloglovin, uppdatera tack! 



No comments:

Post a Comment